maandag 28 november 2011

Muts & Granny square haken

Ik ben niet zo goed in het bijhouden van blogs, ik vind het leuk maar op de één of andere manier vergeet ik het op een gegeven moment weer. Tot ik rondsurf op andere blogs en me bedenk dat ik er zelf ook één heb.

Net als deze blog lag ook het haken even stil, maar dat heb ik weer opgepakt. Ik begin het steeds leuker te vinden!

Mijn eerste is inmiddels een feit:

Verder ben ik druk met een muts. De puff stitch leek me erg moeilijk, maar ik vind het erg meevallen. Helaas is de aangeschafte wol op en om nou verder te gaan met paars leek me niet zo'n mooie combi, dus dit ga ik van de week even aanschaffen.








































Ps. de foto's zijn met mijn mobiel genomen, ik ben nog niet zo'n goede fotograaf ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten