vrijdag 19 augustus 2011

Haken

Een vriendin van me haakt al een tijdje behoorlijk wat mooie dingen, dat leek me best leuk om eens te leren. Ik zou wel even wat Youtube filmpjes gaan bekijken en dan kon ik dat vast ook. Leuk bedacht, maar in de praktijk toch wat ambitieus bedacht ik me na een aantal oefeningen waarbij ik het meeste wat ik gehaakt had er weer uithaalde.

Gelukkig had ik na 3 dagen flink doorzetten en oefenen, oefenen, oefenen ineens wat steken door en zo ontstond er een bloemetje:
Photobucket

Nadat dat redelijk gelukt was ben ik vol goede moed begonnen aan een sjaal. Gelukkig heb ik nog even tot dat af moet zijn (ik heb goede hoop dat de winter nog even op zich laat wachten). Hij is niet helemaal perfect, maar voor een eerste project is dat ook niet nodig :)

Photobucket Photobucket

Filmpjes Geek waar ik veel van geleerd heb (maar waar ik nog veel meer van moet leren).

Ik ben in elk geval Hooked ;)

ps. de foto's zijn niet zo goed wat kwaliteit betreft, gelukkig gaan we dit weekend een nieuwe camera halen ;)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten